In de afgelopen 20 jaar zijn een hoop mooie projecten de revue gepasseerd. Hieronder een aantal visuele uitingen/campagnes uit het verleden waar we trots op zijn.

VNO-NCW MIDDEN

Voor VNO-NCW Midden realiseren wij jaarlijks de vormgeving van de bijeenkomstengids. In 2015 legden we de basis voor het huidige concept.
Contact: Marsha Krosenbrink – Zoeteman

WINDMILL CRUISES

In 2017 stonden wij aan de basis van de introductie van de eerste commerciele rondvaart op de Zaanse Schans; Windmill Cruises Zaanse Schans. Wij ontwikkelden logo, bootsigning, Point-of-Sale materiaal, advertenties en allerhande verkoopmateriaal on site.
I.o.v. Tomas de Smidt en Gaby Lovers ©2017

BSN MEDICAL

Jarenlang is Bas Wernsen als interimmer namens ‘The Brandfloor’, werkzaam geweest voor BSN Medical (Beiersdorf). Hij versterkte daar het marketingteam en was verantwoordelijk voor de creatie van diverse maatwerk uitingen voor ziekenhuizen en apotheken, van concept tot uitvoering.
I.o.v. The Brandfloor, BSN medical ©2016

SIGRA

Gedurende een periode van zeven jaar mochten wij de vereniging SIGRA (Samenwerkende Instanties Gezondheidszorg Regio Amsterdam) ondersteunen in hun communicatie uitingen. Zo maakten we de kwartaaluitgave van het magazine en ontwikkelden we diverse campagnebeelden voor verschillende symposia.
I.o.v. SIGRA ©2011

ABN AMRO Dialogues House

In 2010 mochten wij de offline beeltenis van ‘Familiekompas’ voor onze rekening nemen. Het ‘digitale huishoudboekje’ van ABN AMRO dat inzage geeft in al uw uitgaven. Wij ontwikkelden de productfolder en een reeks visitekaartjes.
I.o.v. ABN AMRO, Laura Ozinga ©2010